Мала академія наук України презентує новий проєкт «Методика дослідницького навчання молодших школярів Дитячої академії “Футурум” для закладів позашкільної та загальної середньої освіти».

Цей проєкт — про нові підходи до навчання дітей 8–12 років; про практичні кейси, які пройшли успішну апробацію; про переосмислення власного педагогічного досвіду; про людей, які розуміють освітні потреби сучасних дітей, здатні створювати нове, спроможні приймати рішення та змінюватися на краще, а також готові ділитися своїми напрацюваннями.

Цільовою орієнтацією методики є інтегрований підхід до організації дослідницького навчання дітей молодшого шкільного віку. Базові знання з фізики, хімії, біології, астрономії, географії, інженерії, історії, риторики структуровано комплексно за тематичними курсами.

Навчання педагогів передбачає семінари-практикуми, майстер-класи, тренінги. Для впровадження методики розроблено методичні матеріали.

Першими учасниками проєкту стали педагоги Тернопільської загальноосвітньої школа І-ІІІ ст. №28, Житомирського територіального відділення МАНУ та Центру позашкільної освіти для дітей та молоді Житомирської обласної ради. Заняття відбулися в проактивному і креативному контексті, атмосфері співробітництва й дискусії. Важливим для нас було розуміння того, що колеги налаштовані на якісні ефективні зміни в освітньому процесі, які допоможуть дітям розвиватися та зростати.

Ми сподіваємося, що запропонована нами методика та форми роботи будуть корисними  для освітян, використані в освітній діяльності та адаптовані відповідно до потреб конкретної дитячої аудиторії та навчальної програми в контексті наукової освіти.

Якщо Ви готові долучитися до наступної хвилі навчання, то чекаємо Вас!

Реєструйтесь за покликанням: https://cutt.ly/IwmkbCKM

Мала академія наук України презентує новий проєкт «Методика дослідницького навчання молодших школярів “Футурум” для закладів позашкільної та загальної середньої освіти»
Догори