Основа літніх шкіл – інтерактивність, академічна спрямованність, яка допомагає дітям краще розуміти науку; партнерські стосунки між викладачем та учнем.

Важливо, що дорослі завжди готові слухати дітей, – підтримувати будь які їхні ідеї, обговорювати колективно, враховувати різні думки та надавати рекомендації.

Водночас вагомим компонентом цьогорічних літніх шкіл є емоційна підтримка дітей та їхня довіра до викладачів. А щоб діти на заняттях почували себе спокійно та комфортно, з ними працюють компетентні та кваліфіковані педагоги.

На Волині відбулася перша навчальна сесія літніх шкіл, до якої долучилися 40 наймолодших учасників.

Навчальну програму для дітей 4–6 класів із міста Луцька та низки територіальних громад, зокрема Боратинської, Торчинської, Рожищенської та Ківерцівської, розробили викладачі Дитячої академії “Футурум»” спільно з освітянами Волинської обласної Малої академії наук.

У діалозі з науковцями діти спілкувалися на будь-які теми та досліджували те, що справді їх цікавило, запитували, розмірковували, експериментували, вчилися працювати в команді.

А питань для досліджень та спілкування з дорослими, які з дітьми перебували на одній хвилі, вистачало: які сузір’я можна побачити над Україною впродовж року, у чому різниця між метеорами та метеоритами, яке місце посідає математика у живій природі, як стати перспективним біологом?

Комплексний підхід: навчання, відпочинок та взаємодія, не зважаючи на всі виклики, дають хороший результат — діти почуваються щасливими!

Всеукраїнська літня школа МАН-2023: навчальна сесія на Волині
Догори