12-15 жовтня в місті Осієке Хорватії відбулося Міжнародне інноваційне шоу «INOVA». Це друга із найстаріших виставок винаходів у світі, на якій з 1971 року діти демонструють свої проєкти.

Цього року на конкурсі Україну представляли 40 винахідників. Уперше з початку війни 25 українських учнів-освітніх дипломатів взяли участь у захисті своїх проєктів офлайн.

Вихованці Малої академії наук України були центром уваги, а Україна була в центрі уваги всієі події. Діти розповідали світу про свій досвід, здобували друзів для України. Вони були символом стійкості та віри в майбутнє. Учні готували свої проєкти вже під час війни, перемагали у фіналі МАН під час війни. На захід у Хорватію добирались по 50 годин. Все для того, щоб український прапор замайорів на міжнародній освітній арені.

Журі вразила відданість, з якою українські діти працювали над проєктами, і попри війну  продовжують досліджувати й відкривати нове, працювати заради майбутнього країни. Всі українські учасники отримали золоті медалі, три учні – спеціальні нагороди.

Організатори заходу – великі друзі України, які з першого дня війни скасували всі взаємодії з країною агресоркою, заборонили участь усіх учасників з расії та допомогли багатьом українцям.

Проєкти учасників:

Георгій Амбарцумов: дослідження швидкісного методу змінення розміру зображень із урахуванням їх наповнення. Ліцей «Наукова зміна». Київ.

Даніл Арабаджи: розробка та використання лазерного 3D-сканеру приміщень. Отримав не тільки золоту нагороду, а й спецприз від Romanian Inventors Forum. Запорізький ліцей «Логос».

Анна Бутенко: виявлення та дослідження способів удосконалення сонячних елементів. Харківська гімназія №46 ім. М. Ломоносова.

Артем Веселов: застосування законів освітленості. Гімназія ім. Кирила та Мефодія. Дніпропетровська область.

Богдан Вирста: можливості застосування нейроінтерфейсу для управління мехатронними системами. Тернопільська загальноосвітня школа № 16 ім. В. Левицького.

Ілля Герега: робота над вебсканером для пошуку вразливостей на вебресурсі. Івано-Франківський фізико-технічний ліцей-інтернат.

Марія Годованець:  дослідження впливу одноразового посуду та пакування на людину і довкілля, робота над створенням матеріалів, альтернативних синтетичним полімерам. Гімназія міжнародних відносин №323. Київська область.

 Ірина Гудима: імуномодулюючий вплив концентрату природного поліфенольного комплексу з червоного виноградного вина за експериментального цукрового діабету. Ліцей №8. Львівська область.

Катерина Даценко: дослідження впливу дистанційного навчання на зір учнів та студентів. Ліцей «Наукова зміна». Київ.

Марія Джелмач: дослідження впливу навушників на стан здоров’я вух. Ліцей «Наукова зміна». Київ.

Владислав Євлан: моніторинг мікроклімату в класних приміщеннях навчального закладу засобами цифрової лабораторії, можливостей цифрових лабораторій. Чорноморський академічний ліцей ім. Т. Шевченка. Одеська область.

Олег Іванків: розробка новітньої зарядної смарт-станції «Aker». Дублянський опорний ліцей ім. Героя України А. Жаловаги. Львівська область.

Артем Іванов: аналіз масиву відкритих екзопланет на можливість існування життя земного типу. Український фізико-математичний ліцей КНУ ім. Т. Шевченка. Київ.

Еліна Камалова: вплив наноалмазів на фізико-технічні та оптичні властивості лакофарбових матеріалів. Харківська гімназія №144.

Ігор Клименко: розробка безпілотного літального пристрою для зачистки аграрних територій від вибухонебезпечних предметів. Політехнічний ліцей Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського».

Марія Клушина: дослідження високогірних озер Свидовецького гірського масиву як об’єктів моніторингу змін клімату та наслідків антропопресії. Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів.

Назар Корпач: дослідження моделі Ізінга з зовнішнім неоднорідним полем. Волинський науковий ліцей.

Ілля Кривов’яз: прогнозування руху робота за допомогою фігур Хладні. Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів.

Анастасія Куруленко: визначення групи ризику розвитку серцево-судинних захворювань у працездатного населення Києва за допомогою програмної системи. Політехнічний ліцей Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського».

Мартін Лешко: дослідження гіпотези Ердеша-Дьярфаша. Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів.

Максим Лещенко: «Вебмесенджер «UVOSSU». Społeczne Liceum Startowa 4K. Львівська область.

Надія Лисенко: визначення впливу біопрепаратів на основі грибів роду Trichoderma на мікологічні патогени. Херсонська гімназія №20 ім. Б. Лавреньова.

Андрій Маврін: дослідження переробки шин кріо-вібруючим методом. Отримав за це додатковий спецприз від Romanian Inventors Forum. Політехнічний ліцей Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського».

Даниїл Маментович: моделювання фішингової атаки на користувачів бездротової мережі. Криворізький Центрально-Міський ліцей. Дніпропетровська область.

Максим Матвієвський: розповсюдження гравітаційних хвиль у неоднорідному космічному просторі в умовах розширення всесвіту. Обухівських академічний ліцей №1. Київська область.

Михайло Муцький: удосконалення технології отримання пористого алюмінію. Політехнічний ліцей Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського».

Назар Олійник: дослідження забруднення атмосферного повітря Полтавської області. Полтавський ліцей №1 ім. І. Котляревського.

Тарас Орищак: робота над автоматизованою системою контрольованого доступу вакцинованих осіб на основі COVID-сертифікатів. Дрогобицький ліцей.

Олег Павчак: дослідження особливості біології яструба малого Accipiter nisus на території Придністровського Покуття. Івано-Франківський фізико-технічний ліцей-інтернат.

Вікторія Панченко: дослідження зниження концентрації біогенних елементів під час очищення річкових вод вищими водними рослинами за допомогою наплавного біоплато понтонного типу». Новокаховський ліцей №1 ім. О.Довженка.

Анна Прокоп’як: проєкт «Практична кінезіологія і contemporary dance: від знання законів руху тіла до реабілітаційних процедур».  Спецприз від Romanian Inventors Forum Коломийський ліцей ім. М. Грушевського.

Єгор Скрипник:аналіз системи моніторингу якості очищення повітря в закладі загальної середньої освіти. Черкаська школа №3.

Софія Смовж: розгляд синтезу оптично активних диметилфосфіноїльних аналогів фотемустину. Києво-Печерський ліцей №171 «Лідер».

Давид Степаненко: вивчення синтезу біополімерів на основі кальцій альгінату. Дніпровський фінансово-економічний ліцей наукового спрямування при Університеті митної справи та фінансів.

Ілона Тилевна: розробка програмного забезпечення для комплексного проєктування житлових територій. Ліцей «Наукова зміна». Київ.

Микита Тітяниченко:  розробка генератора кисню на основі ціанобактерій, що здатний контролювати рівень СО2 в кімнаті. Знамʼянська загальноосвітня школа №3.

Юлія Ткаченко: дослідження динамічних характеристик гвинтоморних рушіїв безпілотних літальних апаратів. Київська інженерна гімназія.

Артем Шеламанов: дослідження теорії Гамова для альфа-розпаду через врахування потенціалу Юкави. Дніпровський науковий ліцей інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті ім. О. Гончара».

Михайло Шиндер: розробка програмного забезпечення для навчання школярів програмуванню. Ришильєвський науковий ліцей. Одеська область.

Міжнародний інноваційний конкурс «INOVA»: переможна хода МАНівців
Догори