«I-FEST» — це міжнародні змагання з інженерії, науки і технологій, які щороку збирають молодих дослідників і розробників зі всього світу в туніському місті Монастір.
Зі своїми проєктами учасники беруть участь у різноманітних секціях конкурсу: фізики, екології, суспільних наук, комп’ютерних наук і математики, інженерії, біології, підприємництва та бізнесу.
Цього року на фестивалі представляли свої проєкти близько 1500 учасників із 35 країн світу. Українці вибороли 3 золоті, 8 срібних, 7 бронзових та 2 почесні нагороди. А проєкти манівок Анастасії Сачанюк та Софії Смовж увійшли в топ 10 проєктів фестивалю.
Золото здобули:
🏆 Даниїл Маментович працював над моделюванням фішингової атаки на користувачів бездротової мережі. Даниїл — учень Криворізького Центрально-Міського ліцею, що в Дніпропетровській області.
🏆 Назар Олійник із Полтавського ліцею №1 ім. І. Котляревського дослідив забруднення атмосферного повітря Полтавської області. Хлопець виявив, що основними забруднювачами є CO та частинки PM2.5. В середньому за цими показниками норма перевищується в 2 рази, а дрібнодисперсні частинки PM, засмічуючи наші легені, призводять до тяжких онкологій.
🏆 Софія Смовж розглянула синтез оптично активних диметилфосфіноїльних аналогів фотемустину — речовини препарату для хіміотерапії. Ці аналоги потенційно є більш ефективними та менш токсичними речовинами, які в майбутньому можуть використовувати для лікування раку. Софія навчається у Навчально-науковому інституті високих технологій КНУ ім. Т. Шевченка.
Срібло здобули:
🏆 Артем Веселов презентував проєкт «Застосування законів освітленості».
Хлопець досліджував зменшення перепадів освітленості на автомобільних дорогах шляхом визначення оптимальних умов розміщення ліхтарів. Задачу розв’язував з урахуванням чутливості людського ока до світлових подразнень.
Навчальний заклад Артема: Гімназія ім. Кирила та Мефодія, що в Дніпропетровській області.
🏆 Ольга Воляник розробила метод для оцінювання досвіду користувача на основі застосування нечіткої логіки, який забезпечує комплексну та точну оцінку.
Дівчина начається у Хмельницькій гімназії №1 ім. В. Красицького.
🏆 Еліна Камалова із Харківської гімназії №144 дослідила вплив наноалмазів на фізико-технічні та оптичні властивості лакофарбових матеріалів.
🏆 Ілля Кривов’яз працював над прогнозуванням руху робота за допомогою фігур хладні.
Ілля — учень Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів.
🏆 Надія Лисенко із Херсонської гімназії №20 ім. Б. Лавреньова визначала вплив біопрепаратів на основі грибів роду Trichoderma на мікологічні патогени.
🏆 Вікторія Панченко презентувала проєкт «Зниження концентрації біогенних елементів під час очищення річкових вод вищими водними рослинами за допомогою наплавного біоплато понтонного типу». Дівчина запропонувала новий тип очисних споруд і завдяки цій розробці можна очищувати водойма біологічнимі способами без механічного втручання в екосистему. Вікторія — студентка Національного університету біоресурсів і природокористування України.
🏆 Захар Писаревський досліджував абелеву складність більярдної траєкторії у багатовимірному кубі. Він дослідив нескінченні слова, що кодують більярдну траєкторію всередині одиничного багатовимірного куба. Хлопець навчається в Технічному ліцеї ім. А. Лигуна.
🏆 Давид Степаненко дослідив синтез біополімерів на основі кальцій альгінату. Його робота описує процес створення іноваційнного матеріалу для пакування продуктів харчування і покликарна допомогти вирішити екологічні проблеми.
Навчальний заклад Давида: Фінансово-економічний ліцей наукового спрямування при Університеті митної справи та фінансів Дніпровської міської ради.
Бронзу здобули:
🏆 Катерина Демчишин з Луцького ліцею №21 ім. М. Кравчука дослідила структуру ценопопуляції PLATANTHERA BIFOLIA (L.) RICH. Ківерцівського національного природного парку «Цуманська пуща».
🏆 Яна Кошелюк захистила роботу на тему впливу інтенсивності освітлення і розміру шрифту на зорову працездатність старшокласників. Дівчина також навчається у Луцькому ліцеї №21 ім. М. Кравчука.
🏆 Анастасія Куруленко визначила групи ризику розвитку серцево-судинних захворювань у працездатного населення Києва за допомогою програмної системи.
Анастасія — учасниця з Політехнічного ліцею КПІ ім. І. Сікорського.
🏆 Тарас Орищак із Дрогобицького ліцею працював над автоматизованою системою контрольованого доступу вакцинованих осіб на основі COVID-сертифікатів. Система Тараса вміє сканувати фото, qr-код сертифікату, а також зчитує обчиччя особи, якій належить сертифікат.
🏆 Анна Прокоп’як із Коломийського ліцею ім. М. Грушевського здобула нагороду за проєкт «Практична кінезіологія і contemporary dance: від знання законів руху тіла до реабілітаційних процедур». Анна розробила алгоритм діагностики і лікування міофасціальних дисфункцій нижніх кінцівок танцівників contemporary, а також алгоритм подальшої відновлюваної програми функціонування міофасцій нижніх кінцівок танцівників засобами кінезітерапевтичних технік.
🏆 Валерія Рябоконь дослідила оптимальні умови вирощування мікрогріну в домашніх умовах та його значення для здоровʼя людини. Навчальний заклад учасниці: Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, що в Києві.
🏆 Юлія Ткаченко з Київської інженерної гімназії дослідила динамічні характеристики гвинтоморних рушіїв безпілотних літальних апаратів.
Почесні нагороди отримали:
🏆 Володимир Думайло зі Львівського національного університету ім. І. Франка.
розробив автоматизовану еко-систему поливу кімнатних рослин дощовою водою.
🏆 Марія Клушина присвятила проєкт високогірним озерам Свидовецького гірського масиву і дослідила їх як об’єкти моніторингу змін клімату та наслідків антропопресії.
Марія — учениця Ужгородської школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів.
Вітаємо переможців і неймовірно пишаємось!